Я розпочала роботу над плануванням проекту, прогнозуванням результатів до обраної теми, ознайомилася із формою оцінювання Портфоліо. Створила публікацію, в якій заохочували учнів до активних досліджень з метою формування навичок учня 21 століття. Мені було нескладно створювати публікацію, але в ході роботи виникла проблема, які ж навички потрібні і актуальні сучасній дитині 21 століття, на що звернути їх увагу, на які потреби людини 21 століття. Еврика, відкриття, після заняття я знаю ці основні навички. Тепер я знаю, на що звернути увагу моїх учнів.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проекту, а саме:
А який прекрасний підручник створений для навчання тренінгу за 10 версією. По-перше, це електронний посібник, по-друге, в ньому можна робити помітки, коментарі, по-третє, можна важливе для себе помітити, по- четверте, не просто його прочитати, а й наші думки зберегти в електронному варіанті. Увага! не потрібно ручки, зошита, співставляння із нашим конспектом, відірваним від книги, все під рукой зі своїми помітками! Прекрасно!!!!!!!!!!!
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проекту, а саме:
- використання методу навчальних проектів підвищує ефективність навчального процесу;
- навчальні проекти допомагають учням ефективно засвоювати знання та вміння, передбачені програмою, формувати навички учням 21 століття.
А який прекрасний підручник створений для навчання тренінгу за 10 версією. По-перше, це електронний посібник, по-друге, в ньому можна робити помітки, коментарі, по-третє, можна важливе для себе помітити, по- четверте, не просто його прочитати, а й наші думки зберегти в електронному варіанті. Увага! не потрібно ручки, зошита, співставляння із нашим конспектом, відірваним від книги, все під рукой зі своїми помітками! Прекрасно!!!!!!!!!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий